Påfyllning i badrumshyllan

För drygt ett år sedan beställde jag Tigi Bedhead Foxy Curls schampo och balsam från www.feelunique.com. Nu så börjar de ta slut, och jag lade därför en ny beställning från samma sida. Jag har aldrig varit så nöjd med ett schampo och balsam tidigare, kvaliteten på mitt hår är riktigt bra nu för tiden. Till och med min frisör brukar kommentera det. Tyvärr så fanns inte Foxy Curls duopack inne, så jag bestämde mig för att testa ett nytt, nämligen Tigi Love, Peace, Planet Walking on Sunshine. Ett schampo och balsam med 70% ekologiskt innehåll. Schampot innehåller bland annat äpple, ingefära och grönt te, och balsamet innehåller honung, jojobaolja och sojaprotein. Ska bli spännande att se om de är lika bra som Foxy Curls, kan ju tycka det med tanke på att de har naturligare innehåll. Lovar att recensera när jag använt dem några veckor :)  
 
279:- inkl frakt hos www.feelunique.com

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0