Reafynd!

Eftersom jag inte riktigt vet när vi får upp den till Uppsala, så får ni se en bild nu i alla fall. Vi (eller mest jag) har hela hösten gått och spanat på en hallmöbel från EM. Jag har dock tyckt att den var i dyraste laget med sina 1695 kronor. Häromdagen såg mamma att EM i Lidköping skulle öppna sin rea idag kl 12. Innan vi gav oss iväg för att kika gick jag in på hemsidan, och fick se att de hade kampanj på precis den modellen vi ville ha, 795 kronor, och bara den färgen vi ville ha, de andra kostade fortfarande 1695 kronor. Så mamma och jag åkte till Lidköping, och jag lyckades norpa åt mig den sista de hade på lagret! Så nu väntar jag spänt på att få upp den till vår hall i Uppsala!



Sörsäter hallbyrå, från EM just nu 795:- istället för 1695:- 

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj va snygg!! den kommer se riktigt bra ut i er hall tror jag :D

2011-01-06 @ 21:05:17

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0