Tuffa tag

Är långt ifrån frisk än, men tillräckligt för att kunna börja tänka igen. Idag blir det tuffa tag, ska försöka skriva klart pm:et. Hinner jag inte helt färdigt idag, så har jag imorgon på mig också, men det vore skönt att kunna vara ledig med Peter imorgon. Nu är jag registrerad på vårens kurs, Engelska LS, och kommer få csn på tisdag. Det känns skönt att det inte krånglar längre, så nu ska jag bara köra hårt i vår och bli godkänd på allt, så är det lugnt inför de två sista terminerna. KÄnns lite häftigt att det bara är två terminer kvar efter den här, för både mig och Peter!
Nu ska jag dricka upp min latte (lyxade till det med en sådan till frukost inför skrivandet) och sedan blir det till att sätta igång!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0