Väckarklockor

Jag fick inte ligga kvar längre än till 8 i sängen, då två stycken svartvita pälsbollar satt bredvid varandra och stirrade på mig, medan svansarna sopade madrassen. Så fort jag gjorde misstaget att öppna ett öga, blev jag överfallen av båda två. Med andra ord, dags att gå upp!

Vädret är strålande, några minusgrader och solsken, och vi har redan hunnit med lek och bus ute. Passade på att testa hur bra min nya kamera är på att ta foton av rörliga objekt. Mycket bra blir mitt betyg! Eftersom jag inte har med min dator denna gången, och inga överföringskablar heller för den delen, så får ni snällt vänta tills jag är tillbaka i Uppsala på bildbevis. Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0