9 dagar kvar

Efter idag har jag bara 9 arbetsdagar kvar! Snart är det dags att lägga sig för att orka upp imorgon igen. Enda egentliga nackdelen är att de tidiga mornarna också innebär tidiga kvällar. Men, jag kommer ju ha en ledig vecka här nere, och sen hela augusti i Uppsala. Så några sköna sommarkvällar bör det hinnas med!

Igår var vi vid Åsle Tå, bilder kommer senare. På kvällen tog jag och Peter en sväng i skogen och hittade en skatt, drygt 400 g solgula kantareller! Smakade grmyt gott smörstekta med en bit tryffelbrie till.

Imorgon ska jag nog en sväng till Alex efter jobbet, fredag bjuder på middag i Skövde, och lördag blir troligast Sommarland och bio.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0