Gå på zoo

Just nu sitter jag och Peter i bilen, har tidsinställt detta inlägget. Vi är på väg till Borås för att besöka djurparken. Mitt hjärta bankar lite extra, då jag för andra gången i mitt liv ska få närkontakt med mitt absoluta favoritdjur; giraffen! Första och senaste gången jag såg dem var år 2003 på Kolmården, när jag var där bakom kulisserna med min djurvårdarklass. Det var häftigt! Väntar på rätt tillfälle att komma iväg till Afrikas savanner och uppleva detta vidunderliga djur i frihet också, men det lär dröja ett tag till...
Vi möter upp min äldsta syster vid Borås station, och sen ska vi alla tre promenera runt i parken. Ska ladda min kamera, då den inte klarade av mitt fotomaraton ute vid Österängs klippor igår kväll... Hoppas på bra giraffbilder :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0