Hoppas.

Misstänker att stenen/gruset eller vad det är som krånglat den här gången har åkt ut den naturliga vägen. Det kändes iaf så när jag var på toaletten tidigare imorse. Hade ju hoppats på att kunna jobba idag, men vaknade vid 02 inatt av att det blev värre igen. Så det var bara att medicinera igen och hoppas på det bästa.  Men nu (ta i massor av trä) känns det som det har vänt. Det ilade/sved till som fan då förut, och sen dess har det känts betydligt bättre. Jag vill jobba imorgon, jag vill verkligen jobba imorgon. Jag vill inget hellre än att jobba imorgon, särskilt inte ftersom det bara är 6 arbetsdagar kvar nu! Så jag hoppas. Och avvaktar en knapp timme till innan jag fattar slutgiltigt beslut.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0