Permitterad

Just nu befinner jag mig hemma, och väntar på samtal från en läkare. Det blev en vända till akuten i tisdags kväll, med inläggning som följd. Först ultraljud mitt i natten, och igår eftermiddag blev det CT-röntgen. Ultraljudet visade stenar i båda njurarna, även om det helt klart var större belastning på den högra. Trött men smärtfri sedan flera timmar tillbaka, fick jag permission att sova hemma över natten. Kan lugnt konstatera att egen säng inte går att jämföra med det som sjukhuset kallar sängar...
Så nu väntar jag på att bli utskriven, på att få röntgen svaret och fixa sjukintyg till jobbet. Lite komiskt var att jag blev inlagd på den avdelning som jag har städat, eftersom den jag skulle hamnat på var full...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0