Yet another day

Trodde jag skulle få sova ut idag och vila bort alla rester av njurkänningarna. Men nejdå. Hamlet kan nio gånger av tio inte ha sovmorgon med mig. Så strax efter 8 satt han med nosen mot min haka och utstötte små missnöjda läten. Bad Peter rasta honom, men det hjälpte inte det heller. Så nu sitter jag påklädd, trött som fan med igång med dagens sysslor. Vilka till största delen innefattar vila. Det är min tur att laga mat idag, så jag ska fundera lite hur jag ska lägga upp. Det blir Asian Style torsk i foliepaket, med kryddiga nudlar och gurksallad. Är iaf tanken för tillfället.
Har också gjort slag i saken, och beställt mig en almanacka från www.tryckdig.se. Min egen tar slut runt den 10 augusti, och eftersom jag har tider att skriva upp efter det, så tyckte jag det var dags nu. Lade in några bilder från den här sommaren, och fixade till den så som det passar mig. Hoppas på snabb leverans!
Nu ska jag hoppa in i en dusch, sedan skriva en liten handlingslista.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0