Arbetsdag

Hmm, har gjort flera inlägg med mobilen, men de har inte kommit fram. Hoppas det fixar sig, för då blir bloggen inte riktigt så tom sommartid.
Precis som rubriken säger har jag arbetat idag! Vågade inte skriva något på bloggen, för jag trodde inte riktigt på det själv, men nu har jag gjort min första arbetsdag på mitt sommarjobb! Har fått passerkort och nyckel, så nu vågar jag lugnt skriva ut det. 05.30-11.30 jobbade jag, med att städa. Det är mamma som har bidragit till att jag fått jobbet, och det är ganska perfekt med fyra veckor efter midsommar, ev lite inringning om någon blir sjuk. 
Ska arbeta imorgon också, troligtvis helt på egen hand. Det kluriga är att hitta, eftersom jag städar på ett sjukhus.  Men det finns alltid någon att fråga!

 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0