God morgon!

Det är en något mör Lisa idag som är uppe alldeles för tidigt. Skulle helst av allt ligga kvar i sängen och sova som Peter gör, men måste ta tag i det allra sista skolarbetet.

Blodomloppet igår gick alldeles strålande! Först av allt för att jag faktiskt lyckades genomföra det. Jag hade satt upp 100 minuter som mål, men var en smula skeptisk till det. Vi började jogga en halv kilometer, sedan gick jag, Henrik och Peter över till snabb powerwalk, och växlade med joggning när det kändes bra. Sista kilometrarna hade jag börjat komma igång ordentligt, tyvärr så gick 10-km ihop med 5-km då, vilket innebar en gigantisk folkmängd som bredde ut sig över hela vägen. Skulle finnas en omkörningsfil, men det gjorde det inte. Där tappade vi en del tempo, men när vi gick (för mkt folk för att springa) över mållinjen så visade min klocka på 95 min! Hela 5 minuter under min upsatta måltid, och detta trots att vi tappade en hel del det sista.

Vi var alla överens om att det ska göras om nästa år också! Riktigt mysigt (och behövligt) med picknick efteråt. Men nu ska jag flytta fokus från mina ömmande muskler och leder, till de sista muntliga redovisningarna för den här terminen!

Update: Min officiella tid var 1:33:34! :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0