Hemkomst

Igår kväll var vi hemma igen efter ännu en fantastisk resa till Skottland. Tyvärr så blev bagaget kvar i Köpenhamn, men vi skulle få det leveraerat med taxi nu ikväll.
Har jobbat idag, så jag har inte hunnit gå igenom några bilder, men har tänkt göra det de närmsta dagarna. Vilka upplevelser vi har varit med om! Afternoon Tea på Harvey Nichols var en häftig upplevelse, och vi var fullständigt proppmätta när vi gick därifrån. Skye visade sig precis som senast jag var där från en av sina vackraste sidor. Höjdpunkten var torsdagskvällen, när Peter och jag satt uppkrupna i fönstersmygen på vårt hotellrum och fick se delfiner som roade sig kungligt i hamnen. De hoppade, dök och snurrade runt i flera timmar! Tyvärr gick det inte riktigt att fånga på bild, men minnet kommer leva kvar länge, länge.
Lördagen bjöd på en del shopping för Peter och mig, har bland annat köpt en riktigt söt pyjamas med en elefant på. Som jag förhoppningsvis kommer sova gott i ikväll, om bagaget dyker upp. Men som sagt, bilder kommer senare under veckan. Nu ska jag ta igen lite sömn, jobbar hela veckan och ytterligare tre veckor med läskigt tidiga mornar..!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0