Aktiv dag

Idag kommer jag ha ganska fullt upp. Jag ska strax bege mig ner till stan för att uträtta ett ärende, sedan sätter jag mig i Engelska Parken och pluggar grammatik fram till vårt litteraturseminarium. Efter det ska vi finslipa vår muntliga redovisning ett par timmar innn det är dags att hålla den. Så det blir heldag idag, ca 9.30-16. Men det ska bli kul, särskilt som jag mår bättre idag än vad jag gjort på nästan två veckor (ta i trä!).

Ärendet jag ska uträtta kommer ni få veta mer om senare, om jag får tag på det jag ska ha. Kan avslöja att det kommer att pågå under en lång period, flera månader faktiskt...

Hur som helst, eftersom jag inte kommer blogga mer idag, så bjuder jag på ett par bilder från min födelsedag. Har fått jättemånga fina presenter!




Peter hade fixat födelsedagsfrukost, hallonsmoothie och... gurktårta!


Fina presenter!


Min favoritblomma, Gerbera! Just den här färgen hade vi i vår brudbukett.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0