Fredag och väskhund

Det har varit en hyfsat intensiv dag än så länge. Har gjort klart en uppgift, ska bara renskriva den på datorn och skicka in. Har även börjat läsa i en av böckerna vi ska läsa i litteraturkursen.
Besöket hos frisören var riktigt lyckat, blev jättenöjd med slingorna! Håret blev mycket ljusare och fräschare, eftersom mina toppar alltid blir så solblekta så blev även färgen jämnare nu. Längden blev också riktigt bra, lagom kort men fortfarande så man kan fixa en frisyr (om man skulle orka bry sig).
Invigde en av mina födelsedagsprsenter idag, ryggsäcken. Den var riktigt bra, men Hamlet blev alldeles vild när jag tog fram den. Han verkar tro att det är hans ryggsäck! Kanske inte så konstigt med tanke på att vi lät honom provsitta den när jag fick den. Han hoppade i den självmant, och sedan gick jag ett varv i lägenheten med Hamlet i väskan på ryggen... Idag fick han dock inte följa med, och tycktes mycket upprörd över detta.


Har jag nämnt att Hamlet är en väskhund...!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0