Härlig helg

Det har varit en riktigt härlig helg, trots en hel del njurstenstjafs. Fredagens cocktailparty var riktigt lyckat, och det var kul att så många kunde komma! Det blev inte så många bilder tagna, men kanske kan hitta ett par som är tillräckligt bra för att lägga ut.

Igår så åkte jag och Alex in till stan en sväng, jag köpte två nya BH:ar, hårspray och torrschampo, medan Alex fyndade både skor, tröja och byxor. Ett par av de skor hon köpte ska jag nog köpa likadana i veckan, de var jättefina! Lägger upp bild när jag har dem i min ägo. Under efetrmiddag kväll så tog vi det mest lugnt, jag och Alex fönstershoppade på nätet innan det blev tacoinspirerad middag följt av chips och godis framför en film, Dear John. Filmen var sådär, den kändes ofullständig och ingen av oss var helt nöjd med den.

Idag har jag bara vilat, är helt slut i kroppen efter allt njurstenskrångel. Peter smög in till stan en sväng förut och smusslade med något när jan kom hem... Och nu kikar vi på en till film som än så länge känns mycket bättre, Letters to Juliet. Det blir nog ganska tidig kväll för mig, måste upp tidigt imorgon, har en uttalsföreläsning kl. 9.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0