Härliga söndag

Det blev visst en oplanerad bloggpaus i helgen, men har ägnat mig åt andra saker. Igår provade vi en av mina julklappar från Peter, wii-spelet Order Up som visade sig vara ganska undehållande. Idag har jag tänat Hamlet i  en dryg halvtimma, sedan blev det långpromenad tillsammans med Peter och Henrik. Det var en underbart härlig promenad, vi kunde gå på skaren på gärdet, så Hamlet fick springa lös. Han roade sig kungligt genom att springa i åttor runt oss tre, samt göra underliga mönster i snön. Vi mötte inga hundägare, och bara ett par människor på hemvägen, så han fick gå lös en ordentlig sträcka. Det var minst sagt uppskattat!
Tyvärr så glömde jag kameran, så det blir inga bilder.
Väl hemma drack vi te och åt mackor innan Henrik gick hem till sig för att plugga. Sen dök Josse upp helt oväntat, och kikade lite när vi spelade Order Up igen.
Ikväll ska vi se på Legend of the Guardians, "Ugglefilmen", och kanske spela lite Mario på Wii:t.
Skriver mer imorgon mittemellan grammatikplugg och fika på stan!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Vad är Hamlet mer korsat med än Shih tzu då?

Har du ingen bild på honom?

2011-03-21 @ 12:13:48
URL: http://www.mizca.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0