Illamående

Det blev ingen hundkurs ikväll. Har tillbringat eftermiddagen med att ligga utslagen och mått väldigt illa. Har dock inte räkts än, så jag hoppas att det inte är vinterkräksjukan som tydligen drabbat Uppsala ordentligt nu. Eller ännu värre, att njuren har något fuffens för sig.
Innan jag däckade hann vi med en rejäl promenad med Hamlet, och även han ligger utslagen nu. Dock av trötthet, inte illamående. Jag provade mina skor, byxor och tröja, och de var riktigt sköna! Framför allt byxorna visade sig vara värda sitt pris. Skulle lätt kunna tänka mig att bo i dem, om de nu inte vore specialgjorda för löpning.
Ska ta det lugnt ikväll, har en tidig tid att passa imorgon och vill inte riskera att missa mer nu.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0