Kvällen

Om en inte alltför lång stund ska jag krypa i säng, men innan dess ska Hamlet få sig ett bad. Han har bett om det i flera dagar (hoppat upp på badkarskanten, stirrat ner och gnällt) så ikväll är det dags.

Grupparbetet förut gick bra, vi hann i stort sett färdigt, ska bara finslipa, komma på diskussionsfrågor och sedan dela upp vem som ska säga vad. Men när vi var färdiga vvar jag så trött att jag mötte upp Peter och tänkte ta mig hemåt. Tills vi fick låna Åsas bil, och kunde införskaffa diverse drycker tills på fredag. Nu är det bara lite ingredienser till det ätbara som ska inhandlas under morgondagen, så är allt klart inför fredag!

Imorgon ska jag försöka hinna med att sola, missade det förra veckan, och det vore skönt att hinna grunda med lite färg, är ju bara 31 dagar tills vi åker! Har även ett par andra saker på schemat, men så länge jag bara är trött blir det inga problem att fixa. Peter har skola hela dagen, så jag får fixa och greja på egen hand. Eller, Hamlet hjälper förstås till så mycket han kan, eller om han stjälper... :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0