När du får oväntad besök

Imorgon kväll får vi oväntat besök! Torgunn från Norge som jag inte har träffat på sisådär 6 år och hennes pojkvän Martin behövde ha en sovplats i Uppsala, då de ska titta på en lägenhet här på lördag. Eftersom vår bäddsoffa var obokad, så reseverade vi den genast i deras namn! Ska bli kul att ses, var som sagt väldigt längesedan, och jag har inte träffat hennes pojkvän, och hon har inte träffat Pete heller för den delen.
De kommer ganska sent, så innan dess kommer jag hinna med ett besök hos min frisör Charlotta. Har bokat tid för både klippning och slingning, känns som att hået behöver en rejäl uppfräsching inför vår/sommar/Turkiet!
Kom på förut idag att det bara är 16 dagar kvar tills vi åker, och att jag för tillfället inte äger ett enda par shorts. Fick därför bli en beställning från Ellos, och jag hoppas de kommer passa bra. Annars blir det retur!

Men nu ska jag återvända till boken jag läser, Den glömda trädgården. Har fastnat, och tänkte läsa ut den ikväll. Kanske bjuder på en recension om jhag känner för dte när den är avslutad.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0