Nya möjligheter

Nej, den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Har legat utslagen i sängen större delen av dagen, och sedan i soffan och tittat på Ugly Betty med Peter. Hade en hel del planer idag förutom grupparbetet, som jag fått ändra om. Vilken tur då att det imorgon är en ny dag med nya möjligheter! Det blir grupparbete imorgon från 10, och sen seminarium från kl. 14. Heldag med studier alltså. De andra planerna får jag skjuta upp tills på torsdag, då jag dessutom behöver förbereda en del inför fredagens fest. Känns som att det kan bli lite snålt med tid, men det ska nog fungera!



Kortet jag fick av Peter på alla hjärtans dag. Det har en viss charm...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0