Onsdag kväll

Precis som jag skrev imorse så har det varit en intensiv dag, minst sagt. Men den har varit riktigt bra också, redovisningen gick bra, jag fixade ärendet på stan imorse och fick dessutom ett roligt telefonsamtal. Jag ska på arbetsintervju om ett par veckor! Det är sommarvikariat på ett äldreboende, och jag hoppas att intervjun går bra. Känner ett sug efter att få jobba i sommar, var ett tag sen nu.

Imorgon är det grammatikseminarium som gäller, och så måste jag beställa den italienska buffé vi ska äta i helgen när mamma och Aron kommer upp. Ska försöka lägga upp ett litet pluggschema också. Har två extrauppgifter för att ta igen det jag missat i Social Studies, grammatiktenta om två veckor och idag började litteraturkursen. Visserligen är det en månad till första litteraturuppgiften ska vara inlämnad, men jag vill gärna hinna några steg i förväg. Särskilt eftersom jag missar nästa tillfälle eftersom jag kommer ligga vid poolen i Turkiet med en drink i handen!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0