Onsdag

Idag är jag tröttare än tröttast, men det verkar som att anfallet har gett med sig för den här gången iaf. Jag ska iväg och träffa min grupp kl. 10, sen får jag se om jag stannar ända till 14, eller om jag åker hem lite tidigare och skippar grammatiken. Just nu håller vi på med verb, och det känner jag mig inte så osäker på. Är som sagt sjukt trött, och vill hellre lägga energin på grupparbetet eftersom vi har redovisning nästa vecka.
Idag är det iaf strålande solsken, vilket ger extra mycket positiv energi! Synd bara att det är 10 minusgrader, men det borde bli lite varmare under dagen iaf!


Sol över Flogsta låghus


En pigg och busig Hamlet, redo för nya äventyr!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0