Tentan avklarad

Jag tror att tentan gick bra, det kändes iaf så. Delar av den var identiska med den gamla tentan, så det kändes ganska lugnt. Det kluriga var, precis som jag visste innan, att hitta fel i en text och förklara varför det var fel. Hoppas läraren rättar snabbt, vi är ju bara 14 som har gjort den.

Efter tentan (som tog mig 35 minuter att skriva) mötte jag upp Peter på stan. Vi åt lunch på Thai Village, tyvärr hade de varken jordnötssås eller friterade räkor som är mina favoriter, men det var gott ändå. Efteråt köpte jag vårskor, en smula tdigit fortfarande, men jag behöver ha dem i Turkiet. Som det för övrigt bara är 11 dagar tils jag befinner mig i!

När vi kom hem hyrde vi film, R.E.D, kan varmt rekommendera denna. Underbara skådespelare, riktigt bra manus och snyggt gjord. Nu ska jag börja förbereda packningen inför imorgon, och sen renskriva en uppgift på datorn.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0