Tisdag morgon

Gårdagens illamående blev värre under natten, och mellan 04 och 07 spenderade jag större delen av tiden i badrummet. Mår fortfarande väldigt illa, men hoppas kunna få i mig något ätbart snart. Ofrivilligt ändrade planer idag alltså. 
Har också blivit lite rosslig i halsen, så det är väl dags att börja motarbeta vårens ventuella förkylningar. Hoppas att jag orkar ut på en kortare promenad framåt eftermiddagen, det är stålande sol och jättehärligt väder ute. Men känner mig minst sagt tveksam till det... Hör av mig senare under dagen, ska försöka orka läsa lite nu. 

Kommentarer
Postat av: Mizca

Ja, man vet antingen eller. Min första visste jag vad jag ville ha men inte vart... maken tyckte ovanför bröstet och så blev det.

2011-03-16 @ 08:15:15
URL: http://www.mizca.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0