A Grey day and Blue shoes

Idag är det en grå dag, både vädermässigt och hälsomässigt. Humöret är också en smula grått, men inte lika grått som molnen utanför. Känns skönt att det bara är drygt en vecka kvar tills det blir miljöombyte, och bara en knapp månad tills vi åker till Skottland!
Som det ser ut nu, så kommer jag få ett par rester, men det känns inte alls betungande, för det är inga stora rester. Uppgifterna hittills har dessutom inte varit så avancerade för min del, så får jag rester så lär jag göra klart dem väldigt snabbt. Lite skillnad mot när man har 10 obligatoriska seminarier att ta igen...
Förutum det lite allmänt gråa just nu, så finns det något väldigt fint blått som piggar upp! Mina fina nya skor som inköptes i helgen, med Josse som slutgiltigt smakråd. I ärlighetens namn så röstade Peter på dessa första gången han såg dem också. Visst är de fina! Och riktigt sköna att gå i, håller på att gå in dem i lägenheten. Men tror jag kommer köpa så kallad barfotaspray, och testa om det är bra. Föredrar helt klart barfota framför nylonstrumpor!





Skor med kilklack från Vagabond


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0