One step closer

Skrivningen imorses gick nog bra, tog ca en timme att bli färdig. Hade skrivit 450 ord när jag insåg att det var dags att skriva slutsats om den skulle få plats, vi fick skriva max 550 och jag slutade på 526 ord. Kändes iaf helt okej, och den bör vara godkänd. Ska möta upp läraren på onsdag kl 14 för att ta igen mina muntliga rester, så ska förbereda det sista på redovisningarna imorgon tänkte jag. Sen blir det "lov"!!!

Tyvärr så har jag inte mått så bra idag, har legat däckad sedan jag kom hem. Är glad att jag orkade med uppsatsen iaf. Vet inte om det är njuren som krånglar eller vad det är. Känns inte riktigt som de vanliga typiska njurstenskänningarna, utan lite konstigare. Ömmar rejält över högra "njurområdet", men också lite mer inåt magen till. Är illamående, tömd på energi (vilken iofs kan bero på skrivningen) och känner ig svag. Kan ju iaf garantera att det inte är blindtarmen, då jag inte haft en sådan på sisådär 14-15 år!

Hoppas må bättre imorgon, då jag ska fixa en sak på morgonen, och sedan är det Blodomloppet på kvällen. Jag, Peter, Sofia, Adde och Henrik ställer upp som laget "Vi i femman". Vi ska lunka/jogga 10 km, eftersom promenadklassen endast fanns i 5 km-klassen. Om jag orkar släpa på kameran och det är fint väder så kanske det blir några bilder.

Nu ska jag vila lite till framför Celebrity Masterchef!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0