Soligt seg morgon

Idag slog biverkningar och trötthet till ordentligt, jag lyckades ta mig ur sängen tjugo i tio. Då fällde Peter den smickrande kommentaren: Du ser ut som ett dött spöke! Skulle visserligen vara intressant att veta skillnaden mellan ett levande (?) och ett dött spöke, men tror oavsett att det inte riktigt kan tolkas som en komplimang.
Har fått besked av läraren att det är lugnt med uppgiften, vilket känns skönt eftsersom jag just nu bara får huvudvärk av att läsa. Skriva går bra, men måste liksom läsa klart boken innan jag kan skriva uppgiften.
Solen strålar, det är riktigt härligt väder ute, men finns en viss kyla i luften. Ska försöka orka in till stan, löpa en bok och eventuellt kika på skorna igen. Josse menar på att det är bättre att lägga lite mer på ett par sköna skor som man verkligen kommer använda, än köpa billiga som bara står... Tycker hon har en viss poäng. Dessutom får jag 10% rabatt, då jag just blivit medlem i Club Nilsson Group. Får se hur jag gör, och om jag ens vågar visa mig ute bland folk idag...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0