Surt.

Det gick inte publicera inlägg igår kväll, så jag försöker publicera det här nu istället:

Skrev precis ett riktigt långt inlägg, tryckte på publicera och allt gick åt skogen. Att jag aldrig lär mig att skriva långa inlägg i Word först! Tyyypiskt!!!

Nedkortat så handlade inlägget om att det är mycket att göra i skolan nu, därav frånvaron här på bloggen. Lovar dock bättring till sommaren, eftrsom resten av maj är fullknökad med skolarbete, då de har placerat allt arbete i slutet av de båda kurserna.

Idag har dte varit sommarvärme, vilket vi njöt av i Hågadalen. Hamlet fick bada på ett nytt ställe, där strandkanten bestod av gyttja. Ni kan ju föreställa er hur vår lilla vovve såg ut efter det. Lyckligt lermonster!
Vi fick dessutom se en vacker huggorm rassla iväg i gräset bort från oss, Hamlet blev nyfiken, men höll sig på behörigt avstånd. Smart hund, han är.

Denna vecka kommer bestå av en massa skolarbete för både mig och Peter, då vi vill beta av en del inför helgen.
Vi ska fira 6+1+2-årsdag, med teater, japanskt spa, massage, god mat och brunch. Vi har bokat in oss på Yasuragi Hasseludden, och har ganska höga förväntningar. Lovar att ta med kameran, men  det lär nog inte bli många bilder. Vi är nog för upptagna med att njuta av vårt alldeles egna japanska badkar på rummet:)


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0