Tjej-helg

Bion igår var riktigt underhållande, även om 3D-effekten kunde kvittat. Idag hade jag sånn tur så Josse blev kvar, vi tog en promenad in till stan där jag shoppade loss lite. Ett par skor, träningskläder och gratis strumpor följde med hem. Efter att ha vilat en stund blev det ett par timmars spanande på lägenheter, och jag önskar just nu att jag hade sisådär 4 miljoner till övers för vad som är nästintill min drömlägenhet... Ska försöka förtränga att jag råkade se den, alternativt vinna på lotteri snarast möjligast!
Josse blev kvar, och jag lagade mat åt oss, Japan-inspirerat så vi (jag) fick öva på att använda våra fina ätpinnar från Yasuragi. Det gick riktigt bra, tror jag börjar få in tekniken. Oavsett så var det gott!


En riktigt god middag avslutades med Irish Coffee. Frågan är om jag fick någon?


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0