17 november

Hej på er!
Denna vecka har det inte hänt så värst mycket, har varit extremt trött och inte mått så bra i kroppen. Ringde Endometriosmottagningen i måndags, och fick reda på att det blivit fel så att jag inte alls skulle få en tid där i december... Men barnmorskan jag pratade med var jättetrevlig, och skulle försöka fixa till det.
Igår morse var jag och tog prover på njurmottagningen. Skulle kolla upp sköldkörteln, eftersom jag hade för låga värden i augusti. Det visade sig att jag fortfarande har det, och att det kan bli fråga om behandling lite längre fram. Ska ta nya prover innan jul, som även ska visa om min kropp har bildat antikroppar.

Som ni såg i föregående inlägg, har vi också fått vår nya spis (även om bilden visst blev sned). Den är riktigt fin, och minst sagt bättre än vår förra. Vi får ta det lite försiktigt nu i början, då den blir väldigt mycket varmare väldigt mycket snabbare!

Annars händer inte så mycket annat, försöker läsa och plugga i den mån jag orkar. Som tur är har den här delkursen ingen obligatorisk närvaro, utan det är tre examinationsuppgifter som är avgörande. En är redan inlämnad, bara två kvar!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0