Nothing but November

Sista officiella höstmånaden har gjort sitt intåg! Känns faktiskt ganska härligt, eftersom det betyder att december närmar sig med stormsteg. Igår började skolan för min del, blev dock en rejäl mjukstart med flyttat seminarium och lektionsfri dag idag. Idag har jag ägnat mig åt något så avancerat som korsstygn, måste ju få färdigt mitt sye inom den närmsta tiden om det ska kunna sättas upp till jul!

Annars kommer det nog vara lite dåligt med inlägg denna veckan, kommer ha fullt upp med skola och diverse annat. Dessutom blir det visning på lördag av en likadan lägenhet som vi föll pladask för sist, så vi går runt och är lite nervösa och hoppas på bättre tur denna gång! Lovar att skriva mer när vi vet mer.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0