Restaurang?!

Trots mitt hjärnsläpp igår eftermiddag lyckades jag ändå nå mitt mål och skriva klart pm:et till kl 18. Däremot blev det ingen restaurang, då Peter var för trött och mitt huvud fullkomligt tömt på minsta lilla intelligens. Så tanken är att vi ska göra det ikväll istället. Vi ska alldeles strax bege oss iväg på visning (Peter ska bara komma hem från jobbet först), och när den är färdig så blir det middag. Var har vi inte bestämt, men det löser sig alltid. I värsta fall blir det thai takeaway (som om det vore så hemskt...).
Visningen är förresten av en av de där lägenheterna med uteplats och trädgård mot skogen som vi suktat efter ändå sedan vi såg den första. Står på tredje plats, så det är bara att hoppas att de två före oss inte vill ha den. Like that's gonna happen! Även fats vi vet att chansen är 33% så är det ändå roligt att kika på dem. Någon dag kommer vi ju flytta, även om det kanske inte blir till just det området, eller ens inom Uppsala. Vi får vänta och se helt enkelt! Nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0