Tankeförmåga sökes!

Aah! Håller på att försöka skriva mitt pm i specialpedagogik, men just nu går det inte. Har läst litteraturen, vet vad jag vill få med, vilka perspektiv jag vill utgå från, men det står precis still i huvudet. Inlämning är inte förrän på fredag 23.59 (ja, som om lärarna kommer läsa under natten till lördag, eller ens under helgen!) men har lovat mig själv att bli färdig idag. Vill kunna ägna morgondagen åt städning och att undersöka vad som finns i jullådan i källaren.
Som en extra morot skakade Peter och jag hand på att om jag blir klar till 18 så ska vi pröva den nya japanska restaurangen i stan. Just nu ser det inte ut att bli japanskt till kvällen... Har skrivit en sida, bara tre kvar. Bäst att sätta igång istället för att sitta här och skriva om hur dåligt det går.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0