Tomtar på loftet?


Nej, men iaf på svampar! Fick med mig ett gäng otroligt charmiga minitomtar hem från stan, ska visa er imorgon när det är bättre ljus att fota i. Det fanns även ett luciatåg, som jag är lite sugen på att låta flytta hem också...
Förutom tomtar, så fick jag med mig ny hårfärg, torrschampo och underbara fleecefodrade leggings. Helt okej liten shoppingrunda!

Josse dök upp och vi färgade varandras hår, innan det blev provsmakning av Blossas årgångsglögg. Betyg? Riktigt lågt, köp den inte tycker både jag, Peter och Josse! Ingen kaffesmak, knappt glöggsmak utan bara konstig. Tacka vet jag förra årets, den var åtminstone riktigt god!

Kvällen bjöd på pizza, Så mycket bättre, och lite blandade tv-program. Nu blir det nog lite Elderscrolls VSkyrim innan läggdags. Imorgon står promenad och litteraturläsning på schemat. Och kanske loppis mitt på dan!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi vill se bilder bilder både på tomtarna och på den nya färgen såklart:)

2011-11-22 @ 21:51:19
URL: http://alex2a.wordpress.com

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0