Trött onsdag

Idag har jag varit fruktansvärt trött, och magen har varit upprorisk. Som tur var hade jag inget i skolan idag, utan har kunnat vara hemma och pluggat så gott det går. Mellan litteraturläsning har jag fortsatt med mitt sye, och det är inte långt kvar tills jag kan påbörja alla konturer, så förhoppningsvis kommer den sitta upp till jul!

Imorgon kommer eftermiddagen ägnas åt seminarium och arbetslagsdiskussioner. Är troligen hemma runt 18. Sedan på fredag ska jag ägna förmiddagen åt att skriva en kortare pm, för att under eftermiddagen planera menyn till lördag kväll. Thomas och Fredrik dyker upp, och förväntar sig en förstklassisk argentinsk 3-rätters... Får se vad vi kan knåpa ihop :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0