Beslut genomfört

Så var det gjort. Från och med idag har jag skjutit upp körkortet på obestämd tid. Eller, inte helt obestämd. Jag ska ta det innan min 26-årsdag iaf. Någon måtta får det vara. På ett sätt är det skönt att ha avklarat alla obligatoriska moment, för då är det bara att tuta och köra när jag väl sätter igång igen (ursäkta humorn!).
När vi väl varit på körskolan kände jag mest lättnad, även om det självklart känns jättetråkigt också. Men nu kan jag lägga all fokus på att må bra och hitta rätt behandling, utan att känna stress och press att fixa med inbokade tider och behöva ställa in med kort (minimal) varsel. Så ja, det var helt klart rätt beslut. De är dessutom otroligt trevliga på körskolan, förstod precis och hoppades att jag skulle bli frisk och kunna komma tillbaka till dem så småningom.

Peter och jag tog en fika på Wayne's, köpte en bok och lite innehåll till en presentkorg "Hund-Eva" ska få som tack för hjälpen, innan vi delade på oss och jag åkte hem. Det dröjde inte många timmar innan han kom hem med jättegod Thai-takeaway till lunch. Gott! Blev dock inga bilder, trots att kameran låg på köksbordet...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0