Chokladfestivalen 2011

Temat i årets skulpturtävling var "hattar". Skulpturerna måste bestå till minst 80% av choklad, resten kan vara kristyr, marsipan eller andra ätlig saker. Här är deltagarna:
En "god" kvinna!
En riktigt vacker och mycket detaljrik hatt, som jag nästan kunnat tänka mig använda. Min favorit utifrån hatt-temat, annars gillade jag Findus och Hattstugan bäst.
Alice hos Hattmakaren
Findus! Kolla in bettet i "smörgåsen"...
Elegant damhatt. Ser ut som något Petes mor skulle kunna ha :)
Hattstugan. Även denna var riktigt fin med många detaljer.
Mycket folk var det!
"Bakom kulisserna" hos Flickorna Kanold.
Bilder på mina inköp dyker nog upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Åh, vad roligt att hitta bilder på chokladskulpturerna såhär. Jag var med och gjorde hattstugan!

Jobbade du på Flickorna Kanold eller?

2011-10-17 @ 18:17:38
URL: http://merasocker.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0