Förberedelser

Middagen igår kväll var jättetrevlig! Tyvärr så valde jag "fel" mat, den var helt okej men ingen aha-upplevelse direkt. Vilket däremot både Peters och Josses verkade vara. Vi satt i närmare två timmar, pratade, drack vin och åt. Mysigt! Lämnade kameran hemmam hade ändå varit svårt att fota i det ljuset. 

Angående lägenheten så är det fortfarande bara en före oss som tackat ja, vilket gör att det känns ännu värre då vi är så nära att få den som man kan vara utan att faktiskt få den. Second place sucks! Däremot så har det börjat hända lite grejer med de tillval vi har gjort till vår lägenhet, säkerhetsdörr installerades igår, och en man kom förbi och mätte i köket. Han sade att köksluckorna borde vara på plats om ungefär 5 veckor. That we do like! Nu är det bara spisen vi väntar på att få höra något om...

Dagen hittills har jag ägnat åt förberedelse inför helgens lilla Halloweenfest. Just nu är jag omringad av diverse döingar och läskigheter, så det blir nog riktigt bra. Försöker också bestämma mig för hur jag skas göra med en del smågrejer som hör till. Imorgon ska jag fixa det sista som behövs, i eftermiddag ska vi nämligen ut till Maxi för att handla. Så vi slipper det en fredag eftermiddag...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0