Frisk?!

Från och med idag är jag inte längre sjukskriven, och hur firar jag då detta? Jo, genom att ha den sämsta dagen på hela veckan. Har haft ovanligt mycket energi sedan i måndags eftermiddag, både under tisdagen och onsdagen lyckades jag genomföra mer än en sak utan att totaldäcka. Så i natt, satte det igång igen, sov uruselt och vaknade återigen illamående, yr, med huvudvärk och helt däckad. Strålande! Fast jag kan faktiskt erkänna att jag känner mig en smula bättre redan nu, vilket bådar gott. Särskilt som Alex dyker upp här imorgon kväll, och vi har siktet inställt på chokladfestivalen i Stockholm på lördag. Senast vi var där, 2009, så blev det inte många inköp gjorda. Men i år har jag en liten plan som jag tänkte försöka följa, trots det misstänkta havet av människor så vet jag några godsaker jag tänkt få med mig hem. Vet inte om kameran följer med, men gör den det så lovar jag att försöka ta en bild iaf!
Vacker och helt ätlig brudklänning från Chokladfestivalen 2009!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0