Lycka!!!

Imorse fick vi ett papper i brevlådan, med information om tillval till lägenheten. Vi har länge tänkt ringa och fråga om säkerhetsdörr, då vår nuvarande ytterdörr inte är ordentligt isolerad och vi hör allt som pågår i trappuppgången. På det här papperet stod det dels om säkerhetsdörr, men också om möjlighet att byta köksluckor och bänkskiva, samt få en spis med häll. Spis med häll!!! Förstår ni vad vi har saknat detta under de dryga fyra år vi har bott här. För att inte tala om de inte alls fräscha köksluckorna... Så vi åkte in till huvudkontoret, kikade på deras lilla luckutställning och enades väldigt snabbt om ett beslut. Nu väntar vi bara på att få hem ett avtal att skriva på, och sedan trodde de att det skulle dröja ca 8 veckor innan det blev utfört. Underbart! Spis med häll... :)
Jag ska försöka ta bilder från broschyren så ni får se ungefär hur luckorna och bänken kommer se ut. Vi valde iaf en ljus varmgrå färg på luckorna, och en svart granit lookalike på bänkskivan. Behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig tills det är klart!? :)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0