Sick Saturday

Jisses. Har tillbringat morgonen och förmiddagen i badrummet. Först trodde jag det var medicinerna som spökade, men nu tror vi snarare på pizzan jag åt igår kväll. Ska definitivt inte äta resterna till lunch idag iaf...
Skulle egentligen ha gjort min andra och sista sittning på tatueringen, men fick av ovanstående anledning avboka. Ska dit snarast och boka ny tid, är ju tyvärr en del väntetider...

Till lunch/middag idag blir det en nostalgirätt: Farmors curryris med svamp. Om det ska gå rätt till ska det serveras tillsammans med kalkon, brysselkål och sås på släktmiddag, men Peter och jag kör enkel veggisvariant utan släkten. Tror jag nästan har fått till den där krämigheten och smaken som bara farmor lyckades med. Nästan iaf!

Hamlet fick paket imorses, vilket roade honom en bra stund. Han fick sitt aktivitetstorn, och jag tänkte köra ett till pass ikväll och försöka ta lite bilder så ni får se. Annars lär dagen spenderas med en filt framför några filmer. Det är kyligt idag!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0