Sleepy Sunday

Hej på er!
Gårdagen var riktigt mysig, men idag känns det ungefär som vi var på världens fest och jag känner mig "bakis". Orsak? Heldag i Stockholm med chokladfestivalen följt av pizzakonstruerande samt en helkväll spelandes Wii... Men det blev av, vi tillbringade drygt 2,5 timmar på festivalen och jag orkade med det! Bilder kommer dyka upp lite senare under dagen, måste föra över bilder från kameran. Blev inte så många, men några stycken iaf!
Idag ska vi eventuellt åka ut och hälsa på några vänner som nyligen flyttat till Uppsala och bor lite utanför stan. Vore jätteroligt, särskilt som de bor på en bondgård och för tillfället är fosterförädrar åt några inte särskilt gamla kattungar. Men får se om jag orkar. Nu ska jag slå mig ner bredvid Peter och kika på Nyhetsmorgon.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0