Visning 2

Ikväll var vi på vår andra visning. Redan igår kväll bestämde vi oss för att tacka nej till lägenheten vi var och tittade på igår. Det kändes inte helt rätt. Idag hade jag riktigt höga förväntningar och var minst sagt beredd på att knappt överväga lägenheten. Döm om min och Peters förvåning när vi båda blev handlöst förälskade, och nu går runt och kastar små förtrolllningar så att de som är före oss ska tacka nej. Den kunde knappast bli bättre, med en stor uteplats och förvånansvärt stor inhägnad trädgård med granne på bara ena sidan, liten skogsdunge precis utanför och sedan garage. Lugnt, riktigt privat för att vara på första plan och otroligt mysigt område. Dessutom stort kök med diskmaskin, gigantisk hall med bra förvaringsutrymmen, stort sovrum, riktigt stort badrum och vardagsrum. Egentligen bara tapeten i köket som jag inte tyckte om, och den var bara på varsin sida om fönstret. Som Peter så fint uttryckte det: "Jag vill flytta in på en gång!". Så nu går vi runt i ett lätt bedövat tillstånd, glada i ena stunden och uppgivna i nästa, då det krävs att 6 personer tackar nej för att vi ska få den. Och vi skulle väldigt gärna vilja ha den... Håll tummen för oss!!!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0