Fredagsfundering

Inatt sov jag inte så där strålande bra. Väcktes av extremt ont i magtrakten runt 2-tiden, och så fortsatte det fram till tidig förmiddag. Nu är dock magen betydlgit bättre, även om jag är trött och väldigt seg.
Peter befinner sig just nu på informationsmöte om sin VFU, och jag har nyss rastat Herr Hårboll. Har kikat lite på Lindex hemsida, och hittat två par byxor och två par tröjor som juag är väldigt nyfiken på. Insåg häromdagen att det kanske inte är så "professionellt" att gå runt i halvtrasiga jeans (det är inte meningen att de ska vara det) och slitna, mer än välanvända tröjor. Diskuterade detta med Peter, och han häll helt klart med. Inte bara för att se lite fräschare ut, utan för att det faktiskt underlättar att sjunka in i en auktoritär roll om man "ser" mer proffsig ut. Peter införskaffade ju en del skjortor i våras, bland annat pga detta. Så nu funderar jag om jag ska ta den lilla energi jag samlat ihop, bege mig in till stan för att se om de har byxornam och möta upp Peter när han är klar för en kaffe. Tur att det går bussar var tionde minut, så jag inte behöver stressa fram ett beslut!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0