Hej på er!

Det blir en snabb kvällshälsning bara. Idag har jag påbörjat VFU-uppgifterna och gjort en observation. Vi har haft svenska och matematik, samt rättat övningsböcker. Nästa vecka ska jag hålla en lektion, det blir fritt berättande med efterföljande teckningsstund. Hoppas det blir bra, i så fall kan det nog bli fler berättelser. Har några på lut...
Idag fick jag hem den fina koftan jag skrev om tidigare, och den var t o m ännu mysigare och skönare än vad jag trodde. Definitivt one to keep! Peter gillade den också, liksom Hamlet. Fast Hamlet verkade tro att den var till honom...
Imorgon är det fredag, och sista dagen på första VFU-veckan. Det har faktiskt gått väldigt fort, hoppas och tror att de resterande veckorna kommer gå minst lika fort, eftersom jag kommer ha ännu mer att göra med uppgifter och lektioner/aktiviteter.
I helgen har vi inget särskilt inplanerat, men jag tänkte försöka ta mig en sväng till stan och bl a köpa bodylotion och -scrub. Den nya serien "I Love" som finns på Åhlens och Kicks luktar farligt gott, srskilt strawberry milkshake...
Nu säger jag godnatt, och hoppas ni får en bra kväll/natt!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0