Klippt igen

Har inte skrivit på ett par dagar, då jag mest varit sängliggandes och inte mått så bra. r fortfarande lite ur form, men hoppas på bättring snart. Igår var jag iaf utanför lägenheten första gången på över en vecka. Hamlet skulle klippa sig, och jag följde med och både lämnade och hämtade honom. Så nu är han en pälslös, uppnosig buse igen. Det roliga var hur mycket beröm han fick av "frisören". Hon tycker han är en riktig myskille och otroligt snäll att ha att göra med. Det gillar vi! Sen att han kände igen sig när vi kom dit och försökte gömma sig bakom en stol är en annan sak...
Nyklippt och fin!
Idag har jag än så länge hunnit med att äta lite frukost, och lägga en bebställning på Kicks.se. Eftersom jag är medlem där så hade jag lite rabatter att utnyttja, sedan ville jag köpa några saker åt Peter för att skämma bort honom lite. Kan lugnt skriva det här, då jag vet att han (nästan) aldrig läser bloggen. För säkerhets skull låter jag bli att nämna vad... Till mig blev det iaf två nagellack och en body creme. Har jag tur får jag paketet redan imorgon.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0