Nytt mål

Uppmärksamma läsare kanske har noterat att räkna-nerkalendern till höger i bloggen plötsligt blivit betydligt längre. Det beror på att den nu räknar ner till Tjejmilen 2012, istället för årets Tjejmil som gick av stapeln igår. Igår öppnade nmligen anmälan till nästa års lopp, och jag tänkte att det var lika bra att anmäla mig på en gång. Så nu har jag 363dagar på mig att träna inför milen, vilket trots allt känns helt okej. Jag kände ett litet styng av besvikelse igår kväll, men måste säga att det var ett bra beslut att stanna hemma. Jag hade aldrig orkat med resa ToR Stockholm samt gå en mil igår. S det får bli nästa år istället. Skam den som ger sig!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0