På gång

Har hittills lyckats få ihop en grovplanering av några lektioner i processkrivning, och en idé till en bokstavslek som jag tror kan bli uppskattad av eleverna. Vill inte planera mer i detalj förrän jag vet vad min handledare tycker. Än så länge är det inom svenska jag har förberett, tänkte ägna mig åt matematiken i helgen. Eftersom vi inte haft en "vanlig" mattelektion än så vet jag inte riktigt hur de brukar se ut eller vad de sysslar med. Tänkte undersöka detta imorgon eller på fredag. Nu blir det en paus, senare idag eller framåt kvällen har jag tänkt sätta igång med min individuella studieplanering, samt skriva ut resterande uppgifter. Men nu lockar en espresso, och lite slötittande på tv...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0