Stitches

Strax innan 4 inatt vaknade jag till av att det gjorde ont i njurtrakten. Medicinerade, väntade ett par timmar men det släppte inte så jag fick ta mer medicin. Nu sitter jag hemma, trött och illamående men för tillfället smärtfri, och njuter av att se solen lysa från en blå himmel utanför. Ändå tur att det är fredag, vilket innebär att jag bara missar en kort dag.
Passade på att sy lite medan jag orkade, ska fortsätta lite senare igen. Tänker inte visa bild förrn jag är färdig, men tanken är att syet ska upp på vägen i början av december, då det är en julvepa. Fick den av mamma för sisådär tre år sedan, har sytt lite grann då och då, men nu har jag gett mig fan på att den ska vara klar till jul. Idag gjorde jag klart det ena motivet, och har börjat på det andra. Det andra är inte lika pilligt som det första, så förhoppningsvis tar det inte tre år att få klart det...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0