Vampires are alive

Dagen har tillbringats i bäddsoffan framför hela första säsongen av Buffy the Vampire Slayer. Kultserie, minst sagt! Hade glömt hur underbart underhållande den är. Jag lyckades i förmiddags få tag på en studievägledare, och vi har bokat in ett möte på tisdag. Tror jag har fixat allt som går att fixa så länge, nu väntar jag bara på blanketter från Försäkringskassan så jag kan skicka in sjukskrivningspapprena.

Peter har varit hemma idag och kurerat sin förkylning, lite skönt med sällskap faktiskt. Imorgon, om jag orkar, har jag tänkt försöka mig på ett nytt bullrecep jag hittat. Låter väldigt gott och intressant, så jag hoppas hitta lite energi. Annars blir det nog mer Buffy, och kanske lite sömnad...

Måste bara säga hur glad jag är över Hamlets hundvakt. Eva ställer mer än gärna upp, och har hjälpt till att ta mitt-på-dagenrastningen även nu när jag varit hemma och helt ur form. Underbara människa! Dessutom är Hamlet minst lika tokig i henne som hon är i honom. Hon säger själv att det bara är roligt, och vill absolut inte ha någon ersättning, men Peter och jag har en plan. Vi har lyckats luska ut några saker hon tycker om, och tänkte plocka ihop en fin presentkorg som hon kan få när de här veckorna är till ända. Vi vet ett par saker som ska i korgen, men tips emottages tacksamt!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0